05 grudnia 2015

MESSY WEEK

Heeeeej kochani! Nareszcie zdecydowalam sie tutaj cos napisac. Ten tydzien byl naprawde wyczerpujacy z powodu tak wielu rzeczy ktore sie dzialy, serio nie pamietam ktory tydzien byl az tak bardzo zabiegany. W sobote wieczorem przyjechala do mnie przyjaciolka Natalia z Polski i nawet nie wiecie jak bardzo bylam szczesliwa ze nareszcie moglam sie z nia zobaczyc, miala tak naprawde przyjechac w drugiej polowie wakacji ale jednak nic z tego nie wyszlo. Byla u mnie niestety tylko do wtorku ale to i tak lepsze niz nic.
Spedzilysmy super czas razem, smiejac sie z byle glupot, chodzic na shopping i gadac do norwegow po polsku(tak moja bff jest normalna) I godziny siedzenia na omegle, hahah. Bedzie mi tego brakowac, ale na 90% W Polsce bede juz w lutym, Nastepna sprawa to moj swiateczny bal ktory byl 1 grudnia, bardziej stresowac sie nie moglam, z powodu tego ze czekalam na moja sukienke dosyc dlugi czas az przyleci do Norwegii i kiedy byl juz poniedzialek 30 grudzien, dalej jej nie bylo i dostawalam paniki, dlatego poszlam kupic nowa a na nastepny dzien kiedy wrocilam ze szkoly, byl list w skrzynce z informacja ze sukienka jest juz na poczcie. To trzeba miec szczescie zeby sukienka przyszla w dzien balu,zreszta ja zawsze mam przygody z balami, ale nauczylam sie przynajmniej ze zawsze trzeba miec nadzieje ;)  nie musze chyba mowic ze bal byl niesamowity, niestety byl to moj ostatni swiateczny bal.
Nie wiem czy wy juz czujecie swiateczna atmosfere ale ja jakos nie. BRAK SNIEGU, ZOSTANIE W NORWEGII.. tak, moze to wlasnie to. Beda to moje pierwsze swieta w Norwegii, poniewaz zawsze jezdzilismy na swieta do Polski a teraz niestety a moze i stety bede w Norwegii, wiec swieta spedze z rodzicami i mozliwe ze przyjda tez znajomi i kolezanka wiec napewno tez bedzie bardzo milo;)  Btw ostatnio w szkole jest niezly wycisk, mnostwo prezentacji, sprawdziany, do tego w przyszlym tygodniu 3 prezentacje w poniedzialek, i 3 dni praktyk w pracy a zaraz po tym bedziemy miec ustne sprawdziany i blagam oby mi poszlo dobrze. I nastepna sprawa ktora mi psuje humor jest pogoda, eh co za nowosc, jednak zima zawsze kojarzy mi sie ze sniegem, a u mnie go calkowicie brak! Caly czas praktycznie pada i az czlowiek moze popasc w depresje. 
Jednak swieta juz powoli mozna zauwazyc przez swietne, swiateczne sklepy, dekoracje, choinki itd. Ja jako wielka fanka swiat, zaczelam sluchac juz swiatecznych piosenek i przez to coraz bardziej chce swieta! <3Chociaz w sumie czasem zdarza mi sie swiatecznych piosenek sluchac juz w sierpniu, Ale kto nie kocha swiatecznych piosenek?! Aktualnie piszac posta slucham `All I Want for Christmas`` Mariah Carey. I jest to zdecydowanie moja ulubiona piosenka swiateczna! 
A wy macie jakies swoje ulubione piosenki swiateczne? Podzielcie sie! Moze tez jak ja macie obsesje na punkcie wlasnie tej? ;) Ps; zastanawiam sie nad napisaniem postu `My christmas wish list`. Co myslicie? Zostawiam was z pierwszym na moim blogu kolazem zdjec z tego co dzialo sie w tym tygodniu! Napiszcie czy podoba wam sie cos takiego! Mam nadzieje ze tak i zostawiam post w waszych rekach! ; D 
Buziaki i do zobaczenia w nastepnym poscie! 

                                                                                      xxx Lots of Love xxx
                                                                                             Weronika



20 komentarzy:

  1. Super post <3 Bardzo podobaja mi sie te kolaze, rob je wiecej ! <33 Moja ulubiona piosenka tez jest "all i want for christmas" szczegolnie w duecie z justinem Bieberem <33
    ilu<33
    -ania

    OdpowiedzUsuń
  2. spędziłaś super czas ze swoją przyjaciółkę :D ślicznie wyglądałaś na balu.

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny klimat aż chce się obserwować :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana <3 Będę tęsknić, widzimy się w lutym <333
    A na balu wyglądałaś pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka :)
    Pozdrawiam
    http://optimisticmelancholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje, brak śniegu wszystko psuje. Chociaż moje miasto jest całe ubrane w swiatelka i to troszke nadrabia!> Daje obs i licze na rewanż x) primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak śniegu niestety zabiera częśc tej atmosfery, ale i tak jest super! Przed moimi urodzinami przyjaciółka do mnie przyszła i robiłyśmy live'y świąteczne hahaha
    Wszystkie wyglądałyście na tym balu jak księżniczki, aww!
    Buziaki, zapraszam do mnie - http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też przez brak śniegu nie czuje tej atmosfery ale dla mnie śniegu może nie być do przerwy świątecznej albo do ferii bo nie chce mi się chodzić do szkoły w śnieg
    Może wpadniesz? Dopiero zaczynam http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na nowy post na primegoal.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sukienka! <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest śliczna :)
    Też mieszkam w Norwegii haha i co do braku śniegu dobrze wiem co czujesz ;D

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku ale cudna sukienka! *o* Zima to jedna z moich ulubionych pór roku, ale bez śniegu to nie zima...
    http://everything-will-be-fineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm nie mam ulubionych piosenek, ale na OpenFm jest stacja świateczna którą bardzo polecam :)

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post,a ale ta sukienka przepiękna *.* http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na początku myślałam,że zdjęcia są z internetu,aniżeli jak się przyjrzałam to się zorientowałam. :) Bardzo mi przypadły do gustu,tak samo jak i sukienka.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny super post! Obserwuję! :)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń