30 grudnia 2015

GOODBYE TO 2015 AND HELLO TO 2016

Hej misiaki! Zaczynajac, jak wam minely swieta?! Objedzeni? Zadowoleni z prezentow? U mnie jedno i drugie! :) Swieta spedzilam spokojnie w rodzinnym gronie i bylo bardzo milo bez zadnych zbednych nieporozumien. Mimo ze nie bylo ani kapki sniegu to i tak bylo bardzo milo, a to najwazniejsze.
Troche trudno uwierzyc ze za 2 dni mamy nowy rok a co z tym sie wiaze? Nowe mozliwosci oraz jak to co roku nowe postanowienia:) Ale zanim to tego przejde, chcialabym troszke cofnac sie do poczatku roku i powspominac co tak naprawde dzialo sie w tym roku 2015 zeby moc powiedziec ze rok byl udany i powitac nowy rok!
Nie bede pisac tu dokladnie wszystkiego co dzialo sie w tym roku bo post trwal by w nieskonczonosc a raczej skupie sie na tych najlepszych chwilach ktore na dlugo zostana mi w pamieci.
Oczywiscie zaczynajac od poczatku roku czyli stycznia? Hmm co sie dzialo w styczniu? O JUZ WIEM! Styczen minal mi bardzo milo choc duzo sie dzialo, miedzy innymi spedzilam czas w Polsce gdzie moglam duzo czasu spedzic z rodzina i moja najlepsza przyjaciolka, do tego mialam okazje byc na 18-nastce mojego brata i zabawa byla swietna! Duzo czasu w Norwegii spedzalam z przyjaciolka w wiekszosc weekendow co dawalo mi duza przyjemnosc. 2015 rok byl rokiem gdzie poznalam wiele nowych osob. Dorzuce jeszcze fakt ze w tym roku chodzilam bardzo czesto do kina, i nawet nie pamietam ile filmow obejrzalam ale napewno zakochalam sie w filmie 50 shades of grey, MAZE RUNNER 2, Magic Mike czy ostatnia czesc the hunger games jak i napewno pokochalam horrory mimo ze mega sie ich boje, przykladem jest film It follows czy Sinister 2 ktore obejrzalam z przyjaciolka w kinie,
2015 rok to tez czas w ktorym wyszlam z niedowagi z czego sie mega ciesze i rok w ktorym na powaznie zabralam sie za cwiczenia na miesnie jak i zdrowo sie odrzywiac  :) Mysle ze najgorsza wiadomoscia w tym roku byla wiesc ze Zayn Malik odszedl z zespolu, to byl mega mocny cios w serce ale dzieki temu stalam sie jeszcze silniejszym czlowiekiem i mimo ze kompletnie sie zalamalam to dalo mi to duzo sily.. Ah mialam mowic o tych milych chwilach! Jedziemy dalej.  Wlasnie przypomnialy mi sie swieta wielkanocne na ktore pojechalam razem z mama do Polski! A po drodze zatrzymalysmy sie u cioci w Niemczech i ucieszyla mnie mysl ze zobacze moja ukochana kuzynke, mimo ze ledwie umie mowic po Polsku. Spedzilysmy mega milo czas tam jak i oczywiscie w Polsce. Nie zapominajac o tym ze 2015 to rok w ktorym ruszyl moj blog! Tak, wlasnie w kwietniu 2015 zalozylam bloga.
Okej lecimy do czerwca. Uwierzcie ze byl to najlepszy, najpiekniejszy i najbardziej zwiariowany miesiac w calym tym roku. Otoz na samym poczatku miesiaca poznalam moja internetowa przyjaciolke ktora rowniez mieszka w Norwegii! Niestety mieszkamy dosyc daleko i jeszcze sie nie widzialysmy to widzimy sie za 2 miesiace w Polsce. Powod przez ktory sie poznalysmy to One Direction! Tak wlasnie, Patrycja wybierala sie na ten sam koncert w Norwegii co ja. A i wlasnie, koncert One Direction. Dokladnie 19 czerwca, nawet nie potrafie ubrac w slowa jak piekny to byl dla mnie dzien.... Nie bede sie tutaj za duzo rozpisywac wiec jesli chcecie wiecej sie dowiedziec o calym tym dniu to zapraszam do przeczytania postu z koncertu :)
Przechodzimy do wakacji czyli moja druga ulubiona czesc roku zaraz po koncercie 1D, otoz w wakacje duzo czasu spedzilam w Polsce z moja bff oraz spotkalam druga internet friend Klaudie co mnie ucieszylo juz na maksa! <3 W wakacje rowniez wybralam sie z mama do Grecji na tydzien i bylo poprostu mega i napewno jeszcze tam wroce, do tego w wakacje wybralam sie jeszcze na 2 dni do Zakopanego. W tym roku rowniez mega podobalo mi sie w pazdzierniku, nie z powodu ze mam wtedy urodziny a z powodu super wycieczki szkolnej gdzie odwiedzilismy polske a dokladniej auswitz oraz piekny Krakow. Nastepnie Berlin(tropical Island) I Danie. Post z wycieczki takze jest na blogu wiec zapraszam do czytania! :) Jesli chodzi o grudzien to tez byl calkiem udany, glowna atrakcja calego miesiaca byl moj swiateczny bal ktory byl niesamowity oraz przyjazd przyjaciolki.
Wiec jak widzicie moj rok byl pelen wydarzen, chociaz nie wpomnialam tutaj o wszystkim ale wydaje mi sie ze wspomnialam o tych najwazniejszych dla mnie chwilach.

Btw, czy wy tez macie swoje postanowienia na nowy rok? Jesli chodzi o mnie to kilka juz mam! I sie z wami nimi podziele!

1. Robic wiecej rzeczy ktore sprawiaja mi przyjemnosc, nie przejmujac sie co mysla o tym inni.
2. Oszczedzac bardziej pieniadze(zbieram na kolejny koncert 1D na 2017)
3. Bawic sie tyle ile mozna (mni. koncert JB w listopadzie)
4. Uprawiac wiecej sportow na zewnatrz
5. Byc nieco milsza (do osob ktorych nie za bardzo lubie)
6. Znalezc prace
7. Przylozyc sie bardziej do nauki
8. Cieszyc sie z tych malych rzeczy
9. Na niczym sie nie poddawac
10. Dalej byc soba
11. Pisac czesciej na blogu

To sa moje glowne i takie najwazniejsze postanowienia i mam zamiar sie ich trzymac i codziennie po wstaniu z lozka wlasnie taka liste sobie przeczytac. Mam nadzieje ze bedziecie trzymac za mnie kciuki! Teraz pora na was! Bardzo chcialabym zebyscie napisali w komentarzach jak minal wam rok 2015? Dobrze? Bardzo dobrze, zle a moze bardzo zle? Moze macie juz postanowienia na nowy rok? Podzielcie sie ze mna a moze tez zaczerpne jakis inspiracji i dopisze cos do swojej listy! A narazie zycze wam szalonej imprezy sylwestrowej, ale nie za szalonej! I oczywiscie szczesliwego nowego roku i widzimy sie juz w 2016! Buziaki dla was! <3 Nie zapomnijcie napisac w komentarzach waszych postanowien! :)









































57 komentarzy:

  1. Z tego co opisałaś, miałaś wspaniały rok. Życzę Ci, aby 2016 był równie udany - abyś cieszyła się z każdej chwili i czerpała z życia jak najwięcej :)
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia ♥
    http://janickaajestemm.blogspot.com/ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudownie spędziłaś ten rok, mega zazdroszczę ci koncertu Justina
    Może zaobserwujesz, na pewno się odwdzięczę http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Koncert Justina!zazdroszczę...
    Ślicznie zdjęcia!xxx
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super post <33 Moj rok minal nawet dobrze chociaz byly chwile ktore nie byly takie fajne. Narazie moje postanowienia na nowy rok to robic to co mi sprawia radosc, zabym sie ta nie przejmowala co inny moga sobie pomyslec i zaczac czwiczyc wiecej.
    Mam nadzieje ze 2016 bedzie bardzo udany dla ciebie <33
    ilu
    -ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne buty w stylizacji :D
    plus co do postanowień też powinnam oszczedzać pieniadze co roku tak mówie ale mi nie wychodzi xd tyle musze sobie przecież nakupić xd

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawa ten rok szybko minął ;) Życzę Ci żebyś wytrwała w postanowieniach ;)
    Do siego !
    Zapraszam na sylwestrowy post --> Klik !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że masz noworoczne postanowienia. Oby wszystkie się spełniły:)

    pozdrawiam,
    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety mój statek z postanowieniami odpływa w połowie stycznia... Jeśli trzymasz się tych postanowień to zazdroszczę i życzę powodzenia!

    PS piękne buciki!

    http://threek3k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze super post <3 Ten rok był okej, ale mam nadzieje, że 2016 będzie jeszcze lepszy ;D Masz mnie w nowym roku więcej odwiedzać <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta jak Święta, nic specjalnego... ;)
    Udanego Nowego Roku!
    Zapraszam do mnie: http://kartkastrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne podsumowanie! Też bardzo spodobał mi się Więzień Labiryntu 2. Super się to oglądało w kinie! :) Śliczne zdjęcia, ale jak dla mnie to troszkę ich za dużo :( Życzę Ci udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie zastanawiałam się nad postanowieniami noworocznymi ;)
    Śliczne zdjęcia, obserwuję i liczę na to samo
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozmyślam nad postanowieniami, ale kilka z nich mam takie same jak Ty :)
    Śliczne zdjęcia. Więcej takich
    Pozdrawiam
    http://optimisticmelancholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. widać ze ten rok był pełen wrażeń, życzę Ci żeby 2016 również taki był :) i żebys wytrwała w postanowieniach!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, koncert 1D? Na pewno musiało to byc niezapomniane przeżycie.

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne postanowienia :) też bym chciała zahaczyć jakiś koncert ;p

    Zapraszam do siebie :>
    http://owocowa-dama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna torebka :)Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo ambitne plany na ten rok :P Ja też, ale wiem już na pewno, że jeden podpunkt pod tytułem oszczędzanie nigdy się u mnie nie sprawdzi, więc w tym nawet go nie wdrożyłam xDD
    Pozdrawiam ślicznie i Szczęśliwego Nowego Roku
    http://swiat-joni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że ten rok był dla Ciebie pełnym wspaniałych przeżyć! Fajnie, że pomimo wyjazdu do Norwegii często wracasz do Polski i spotykasz się tutaj z rodziną i przyjaciółką, a do tego spełniasz swoje marzenia jakim na pewno było zobaczenie na żywo koncertu 1D. Życzę Ci, żeby ten 2016 rok był jeszcze lepszy i bardzo zaskakujący!

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne postanowienia i niesamowite zdjęcia :*

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj jak ci zazdroszczę tej Norwegii;) super blog, zapraszam do mnie canofcocacola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, wytrwałości w postanowieniach!
    Śliczne zdjęcia!
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę, że będziesz miała okazję zobaczyć swojego idola.. Moim się jakoś do Polski nie śpieszy :')
    Moje główne postanowienia na nowy rok to:
    - zacznę nagrywać covery na yt
    - nie będę zwracała uwagi na osoby, które tylko potrafią mnie krytykować
    - będę więcej czasu poświęcała blogowi
    - spełnię choć jedno swoje marzenie
    Mam nadzieję, że w 2016 uda mi się wszystkich 'dopilnować' i tobie też tego życzę! ;)

    Szczęśliwego nowego roku!

    Pozdrawiam,
    bycichociemna.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku ile bym dała by zobaczyć JB lub 1D na żywo T_T

    Jeżeli chodzi o postanowienia to niektóre twoja są prawie takie same jak moje xd

    http://sonleszaharr.blogspot.com/

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tego co widzę to 2015 rok miałaś udany;)! Życzę, Ci, aby ten był jeszcze lepszy niż poprzedni i abyś spełniła swoje wszystkie marzenia! :*
    Mój Blog - klik!<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia i postanowienia!
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Na poczatku chciałabym pogratulować zdjęć, bardzo ładne ;) ( + super płaszczyk ;) )

    Twój 2015 wydał się udanym rokiem ale życzę Ci aby 2016 był jeszcze bardziej szczesliwy! ;)

    Super blog, będę zaglądac częściej
    Pozdrawiam ;) http://abi-bloguje.blogspot.com/?m=1

    Co powiesz na obs za obs? ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomimo tego że nie lubię czytać takich długich postów to naprawdę był ciekawy!
    Woow zazdroszczę ci że jeździsz ta po tych krajach i że będziesz na koncercie jb ♥
    Ja niestety nie będę mogła być w krakowie na jb łączy nas tylko te 600km :(
    Zapraszam do mnie : MELA BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej. Więc tak ja na swoim blogu napisałam co u mnie działo się w 2015 roku , więc jak chcesz to zapraszam tu:
    http://morelllocherry.blogspot.com/2015/12/sylwester-tuz-tuz.html
    A tak w skrócie, tamten rok był dla mnie mega zmianą, blog, meet-up, nowa szkoła, znajomi, nowe doznania i ogólnie...
    Nie mam postanowień. Dlaczego? Ponieważ chciałabym zacząć ten rok z pustą głową, bez planów, listy...
    2016 to nie nowy rozdział mojej histori... to jej kontynuacja♥
    A jak chcesz przeczytać więcej to zapraszam na bloga. (link jest trochę wyżej ) .

    OdpowiedzUsuń
  32. Spełnienia marzeń w nowym roku. <3

    http://casanovella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Hejka, w czym miałabym Ci pomóc jeśli chodzi o wygląd bloga?:)
    www.askorbinowy.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Mogę pomóc w wyglądzie :)

    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietnie! Mozesz napisac do mnie na moim instagramie: veronicaass_

      Usuń
  35. Zdjęcia są cudowne <3
    Zapraszam do mnie http://madedaisess.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz naprawdę super styl. Twój blog jest super!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post! Wytrwałości w postanowieniach!:)
    Pozdrawiam Cię, życzę sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!
    aguuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Powodzenia na ten nowy rok, aby wszystkie postanowienia się spełniały :) buziaki ;*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  39. Widać że rok 2016 był dla Ciebie bardzo udany, życze wytrwałości w postanowieniach :)
    Cudowne zdjecia.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny minimalistyczny zestawik! :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Great outfit doll,love this photos
    Happy ♥ New ♥ Year

    BebaGottel
    Instagram
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  42. Powodzenia w spełnieniu postanowień c;

    OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajnie opisałaś rok który już nie powróci :) Gratulacje wyjścia z niedowagi ;) Też chciałabym jechać na koncert 1D :D
    Śliczne zdjęcia ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Twój blog wygląda ciekawie, do tego dodajesz cudowne zdjęcia. Nie zmarnuj takiego talentu i pisz dalej! Chciałabym jeszcze przeczytać parę rzeczy spod twojej klawiatury :) Widać, że się starasz, a twoje posty czyta się z przyjemnością :D

    Wzajemna obserwacja? Wspierając się nawzajem możemy osiągnąć więcej :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne zdjęcia. :) I buty! Są cudowne! <3
    Cieszę się, że miło wspominasz przeszły rok. Ja mam trochę mieszane uczucia co do niego, ale mimo wszystko był nawet okay. Jeśli chodzi o postanowienia, to chciałabym m.in. spotkać się z wyjątkowymi osobami, przyłożyć się do nauki (szczególnie angielskiego) i ograniczyć niektóre produkty, wprowadzając nowe.
    P.S. też lubię One Direction. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. oby ten rok byl jeszcze lepszy od poprzedniego!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie że udało Ci się wyjść z niedowagi ! Ja święta spędziłam spokojnie a z prezentów jestem mega zadowolona :D Życzę Ci aby 2016 rok był o wiele lepszy od poprzedniego 2015 roku :D
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. powodzenia w realizacji celów :)
    też bym chciała być nieco milsza, ale nie wiem czy to wyjdzie haha :D no i znalezć jakąś pracę, bo zbieram na aparat :)
    śliczne zdjęcia i buty
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super wyglądasz :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żapraszam do mnie
      http://behappybyib.blogspot.com/

      Usuń
  51. Bardzo ładny blog :)
    Zapraszam do mnie

    http://behappybyib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny płaszczyk ;)
    Zapraszam do mnie! http://weronikaroksanak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. The Love of Beauty is a woman's nature, three-point looks and seven-point dress.
    Here are women's clubs,Diamond Jewelry,Brand Handbags , fashion Dresses, sexy swimsuits you like, you want to choose.

    https://imiyavogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń