15 listopada 2015

`I SEE HUMANS, BUT NO HUMANITY`

Hej wszystkim....Dzisiaj postanowilam zaczac nieco z innym tematem.
 Oczywiscie jak zawsze ciesze sie na weekend wiec jak moglo by byc inaczej tym razem? Otoz bylo... W piatek w nocy kiedy przeczytalam na necie co zdarzylo sie w Paryzu,  Oczywiscie jak wszyscy juz wiemy, mowa tu o ataku terrostow 13.11.15. Minely juz 2 dni a ja dalej nie potrafie zrozumiec co sie wlasnie stalo. Bylam w Paryzu 2 razy w swoim zyciu, a ostatni raz byl rok temu w pazdzierniku.... i jest to moje ulubione miejsce na ziemi i moglabym tam wracac i wracac, dlatego ta cala sytuacja byla dla mnie ogromnym szokiem.
Wszystko zdazylo sie w samym centrum Paryza, dokladnie w tych samych miejscach w ktorych bylam i az strach pomyslec gdybym byla tam wlasnie teraz... Naprawde nie rozumiem tej calej sytuacji, Paryz zawsze byl spokojnym i tolerancyjnym krajem a tu Boom...
Kiedy dowiedzialam sie ile osob zginelo i ilu zostalo rannych, mialam ciarki, bo jak mozna zabijac ludzi z taka premedytacja? Bezbronnych ludzi... Calkiem niewinnych... Jak?....
Jest mi mega przykro.... naprawde kocham to miasto, tych ludzi oraz cala atmosfere jaka panuje.. przynajmniej panowala w Paryzu...  Nie moge nadal zrozumiec skad tyle nienawisci w ludziach? Nie wiem jak mozna zabic tylu niewinnych ludzi, bojacych sie, krzyczacych i proszacych o litosc? Do tego ze zabijali tych ludzi w imie swojego boga jak wlasnie krzyczeli do tych ludzi.. W imie boga? Co francuzi maja wspolnego z ich bogiem? To jest mega trudno pojac naprawde... Moim zdaniem zaden kraj nie powinien przyjmowac syryjskich uchodzcow... Tak, mozliwe ze niektorzy serio beda potrzebowac pomocy ale co jesli nie? Zaden kraj nie powinien tak ryzykowac.. Ta cala sytuacja w Paryzu nie jest ostatnia jak wlasnie sami powiedzieli... ale jaki kraj bedzie nastepny? Nikt tego nie wie, moga pojawic sie w kazdej chwili i gdziekolwiek ale wazne zebysmy im na to nie pozwolili. Oni nie szanuja innych religi, poprostu zabijaja dla wlasnego boga co jest dla mnie chore.
Przypomniala mi sie wlasnie sytuacja ktora zdarzyla sie tutaj w Norwegii w 2010. Norweski terrorysta zabil z premedytacja tylu bezbronnych ludzi... I serio boje ze takich ludzi jest coraz wiecej.. Takze boje sie troche o Norwegie.. otoz tutaj policja zazwyczaj nie nosi nawet ze soba broni, to bardzo spokojny kraj.... Ale oczywiscie mam nadzieje ze ani w Paryzu, ani tu ani nigdzie indziej sie to juz wiecej nie stanie. Mam nadzieje ze osoby ktore mieszkaja w Paryzu, maja sie dobrze i sa bezpieczne. Wielka szkoda ze musialo zginac tyle osob zeby niektorzy zrozumieli kim sa islamscy terrorysci... to smutne.  Straszne jest tez to ze takich ludzi mieszka mnostwo w Lodnynie czy Berlinie... Oczywiscie ja jestem bardzo tolerancyjna osoba i wiem ze nie kazdy islamista ma zamiary zeby zabijac innych aczkolwiek lepiej jest uwazac i miec oczy szeroko otwarte.  STAY STRONG <3 #PrayForParis
Chcialabym zebyscie tez podzielili sie waszymi przemysleniami na ten temat, bardzo interesuje mnie wasze zdanie. xxx



















23 komentarze:

  1. Ja nawet nie wiem co napisac. Jestem bez slow. Nie jestem w stanie wyrazic jak bardzo nie rozumiem tego co sie aktualnie dzieje na swiecie. #prayForParis

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropne to co sie stalo w paryzu i w innych krajach w ten pechowy dzien :(
    Najgorsze jest to ze nie wiemy gdzie ci terrorysci udeza, to mnie najbardziej przeraza #PrayForParis #PrayForTheWorld
    ilu<33
    -ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba dla wszystkich był to ogromny szok . Ja osobiście boje się,że takie ataki mogą pojawić się w Polsce.. ;/
    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To co się stało w Paryżu było straszne :(
    A zdj piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jejciu jakie super zdjęcia :) i te piankiiiiiiiiii, o nieee :(

    zapraszam na nowy post!

    dariasobczuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że Paryż przeżył jedną z największych tragedii jaka mogła się stać ...Sądzę,że ci ludzie nie zasługiwali na taką śmierć . Ci którzy to zrobili muszą od dzieciństwa mieć wpajane te rzeczy skoro parę osób nawet poświęciło życie dla tej religii i podkładając bombę sami zginęli...Nie umiem sobie tego wyobrazić jak to musiało wyglądać ponieważ również byłam w Paryżu i byłam w tych miejscach...nie wierzę w to i nie umiem przestać myśleć o tym ale jest rzecz która mnie denerwuje a mianowicie to że na fb wszyscy ( dosłownie wszyscy) zmieniają prof z tyłu z Francją...rozumiem że oddają cześć tym ludziom ale sorry nie przywrócą im tym życia...
    Troszkę się rozpisałam ,ale to moja opinia :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też kocham Paryż, to miejsce jest niesamowitę. Nadal nie mogę uwierzyć co tam się stało :'(
    zapraszamy :)
    http://smutne-grubaski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ciekawe posty !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. to co sie teraz dzieje to jakas masakra..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy o tym teraz mówią. To jest straszne. Idziesz sobie spokojnie i nagle wszystkich wokół zaczynają mordować, masakra:///.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to co teraz dzieje się na świecie jest przerażające...
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze zdj, zdjęcia, zazdroszczę pokoju. <3
    http://makowiecart.blogspot.com/
    Może wzajemne obserwowanie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że cały blogspot będzie pękał w szwach od wpisów z serii PrayforParis, ale jak widzę tylko najodważniejsi się podjęli tego zadania! Bardzo dobrze napisany post!:) Oczywiście, prayforparis

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. gdzie w Norwegii mieszkasz? Może gdzieś po sąsiedzku?;)

      Usuń
  14. Również mi przykro z powodu tego co dzieję się teraz w Paryżu. Też nie rozumiem jak można tak zachować.Wyczytałam dziś na wp.pl,że się mszczą za chammel czy jakoś tak ale sam fakt jak tak można. Brak słów..

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piękne zdjęcia troche podobne do Lucy
    zapraszam http://mywaays.blogspot.com/ obs/obs ? napisz u mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zdjęcie sweterków i kubeczka z kakao! Poza tym piszesz bardzo mądrze. Miała jechać na Światowe Dni Młodzieży, ale to otworzyło mi i mamie oczy i na razie wręcz boję się tam być... Z drugiej strony bardzo mi na tym zależy! Zobaczę jeszcze, jak to będzie. Zauważ też, że my, jako chrześcijanie jesteśmy bardzo tolerancyjni w stosunku do innych, ale ci inni do nas już nie...
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nadal nie mogę uwierzyć w to, co stało się w Paryżu, ile niewinnych ludzi tam zginęło...
    Cudowne zdjęcia! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo inspirujący post :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia,jak z tumblr'a :).
    Może wspólna obserwacja?Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń