05 lipca 2015

One Direction Concert in Norway, Oslo - 19.06.15

Hey kochani, nareszcie przychodzę do was z tym postem który miał się pojawić w zeszłym tygodniu ale po prostu byłam w takim szoku że nie potrafiłam nawet go napisać! Ale już przychodzę i zapraszam na relacje z koncertu One Direction <3
Minęły już 2 tygodnie od koncertu a ja dalej nie mogę w to uwierzyć że serio widziałam moich idoli... Po tych 3 latach bycia Directionerką.....  19 czerwca 2015 na długo zapamiętam, był to mój najlepszy dzień w życiu. A to że mieszkam w Norwegii było plusem bo nie był to duży problem żeby dostać się na koncert choć musiałam razem z mamą przejechać 600 km samochodem.
Jechałyśmy ponad 9 godzin i byłam mega zdenerwowana kiedy dojechałyśmy na miejsce bo praktycznie od razu pomyliła nam się droga i trochę się zgubiłyśmy ponieważ byłyśmy w Oslo pierwszy raz a to dość dużee miasto. Na szczęście szybko znalazłyśmy drogę która prowadziła do stadionu gdzie miał się odbyć koncert, miałyśmy 30 minut do otwarcia stadionu i dojechałyśmy o 16:10 a stadion otwierali o 16:30. Byłam mega zdenerwowana gdy tylko wysiadłam z auta zaczęłam biec w kierunku stadionu w poszukiwaniu mojej kolejki. Zdenerwowana zaczęłam pytać ochroniarzy którzy nic nie wiedzieli ale na szczęście znalazł się jeden który wskazał mi drogę więc szybko pobiegłam przodem zostawiając moją mamę gdzieś z tyłu. Widząc te wszystkie Directionerki byłam mega wzruszona że widzę moją "rodzinę" Większość dziewczyn miało na sobie koszulki z One Direction, w tym ja :)
Było kilka kolejek do stadionu, co było nawet słuszne bo ludzi było megaaa dużo. Kiedy kolejka zaczęła się poruszać, mega się cieszyłam choć w sumie nie było tego po mnie widać bo wtedy sama nie rozumiałam co się za chwile stanie, i kiedy w końcu mogliśmy dać bilety do kontroli szybko wbiegłam na stadion i byłam mega podekscytowana! Omal nie zgubiłam mojej mamy która nie wiedziała co się dzieje, Mimo że dotarłam prawie na ostatni moment otwierania stadionu to miałam genialne miejsce, nawet lepsze od osób które stały tam od samego rana.Stałam na płycie przy podeście i widziałam ich tak blisko. Do tego pogoda była świetna ale przed tłum ludzi było mega gorąco! Stałam 6 godzin bez picia i jedzenia w wielkim słońcu a kręgosłup bolał mnie strasznie! Żeby nie było tak nudno na bilbordzie zaczęli puszczać różne teledyski gwiazd np. Little Mix czy 5SOS. Pierwszym supportem był Isac Elliot, znałam wcześniej jedna jego piosenkę ale po koncercie mega mi się spodobała jego muzyka! Następnym supportem był zespół McBusted i naprawdę mieli parę fajnych kawałków i byli mega sympatyczni :) Gdy skończyli śpiewać, wszyscy oczekiwali One Direction ponieważ na biletach było napisane że koncert ma się odbyć 19:15 ale przełożyli na 20:30. Wieć czekaliśmy jeszcze spooro czasu zanim przyszli. Śpiewalismy piosenki i ogólnie atmosfera była bardzo napięta. Ponieważ każdy chciał już ich zobaczyć i kiedy wybiła godzina 20:30 wszystkie zaczęłyśmy piszczeć ale chłopców nadal nie było... Pojawili się 15 minut później. Kiedy weszli na scenę byłam w tak wielkim szoku że nie wiedziałam co się właśnie dzieje. Oni tu idą.. w moim kierunku. To było niesamowite! Pierwszy podszedł do mnie Louis! A jest to mój ulubieniec zaraz po Zaynie który odszedł......     Kiedy podszedł tak blisko serce zaczęło mi tak mocno walić że nie wiedziałam co się dzieje, Zaczęłam robić mnóstwo zdjęć i nagrywać mnóstwo filmów. Moja myśl była taka "Oni serio są ludźmi i żyją" Haha dziwne ale serio tak myślałam bo byłam w wielkim szoku, Następnie podszedł Niall, Liam i Harry! Śpiewali piosenki i machali do nas uśmiechając się! Piszczałam, skakałam, śpiewałam.... Atmosfera była niesamowita kiedy śpiewali słynne "Little Things" fani z trybun świecili lampkami z telefonów i wyglądało to tak magicznie.... <3 Harry lał fanów swoją wodą a Louis wylał dwie pełne butelki wody na Liama! haha I kochany śmiech Nialla który zawsze chciałam usłyszeć.
Ale jednak najlepszą rzeczą która zapamiętam to ich słowa kiedy dziękowali nam że tu przyszliśmy i że nas bardzo kochają.... Te słowa były tak niesamowite... Najpiękniejsze słowa jakie może usłyszeć fan od swojego idola. Ponieważ jest to inne uczucie kiedy słyszysz jak idol mówi to w telewizji lub na youtubie ale kiedy jesteś tam i wiesz że mówi to do ciebie..to jest to najpiękniejsze uczucie na świecie. Na koniec koncertu pożegnali się jak zawsze a kochany Harry wysyłał nam mnóstwo buziaków co było mega kochane <3   W sumie nie wiem co mogłabym jeszcze tu napisać... Bo działo się o wiele więcej rzeczy ale po prostu nie pamiętam wszystkiego ponieważ byłam w wielkim szoku. Najgorsze uczucie było kiedy koncert się skończył i wszyscy zaczęliśmy wychodzić ze stadionu i wiedziałam że to już koniec. I dopiero  po wyjściu ze stadionu się popłakałam bo nie wierzyłam co się właśnie stało. To było jak sen.  Jedyne co mogę wam powiedzieć to spełniajcie swoje marzenia! Bo uwierzcie że warto! Ja wierzyłam i mi się udało! Minęły już 2 tygodnie a ja dalej nie mogę do siebie dojść i płacze przy słuchaniu ich piosenek bo tak bardzo chce to przeżyć jeszcze raz, i już nie mogę doczekać się następnej trasy. A co jest najlepsze? Że moja mama też ich polubiła! Nawet już ma ulubieńca! hihi Liama<3
Piszcie w komentarzach jak spodobała wam się ta relacja a może też byliście na koncercie i chcecie napisać jak było? zapraszam! Buziaki i do zobaczenia w następnym poście!
W oczekiwaniu na chłopców <3







A tutaj Louis wylewający wodę na Liama :)














































A TUTAJ FILMIK Z KONCERTU! <3

111 komentarzy:

  1. Ja bardzo bym chciała być na ich koncercie ; (
    Są świetni! : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pobytu na ich koncercie bardzo ! :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam ani za One Direction, ani ogólnie za popową muzyką, ale cieszę się, że znalazłaś się tam. To musiało być dla Ciebie niesamowite wydarzenie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że spełniłaś swoje marzenie:) One Direction to nie mój gust, ale miło, że Ty jesteś taka szczęśliwa z ich koncertu!

    MINIMALISTYCZNY- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś za nimi nie przepadam,nie przeszkadzają mi ale nie przywiązuje zbyt dużej wagi do ich występów. Dla ciebie ich koncert to musiała być ogromna sprawa jak dla mnie koncert Afromental :) Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koncerty to świetna sprawa, fajnie zobaczyć swojego idola na żywo. Sama byłam na koncercie Eda Sheerana i moje odczucia była prawie takie same jak twoje :) Dzień później dopadła mnie depresja pokoncertowa, ryczałam cały dzień, to wszystko tak szybko się skończyło, ale czekam na nową trase ;) Obserwuje!
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, na pewno dużo to dla ciebie znaczy ;) Ja nigdy nie byłam na takim dużym wydarzeniu, nie wiem jak to jest ale twoja relacji świadczy o tym, że warto chodzić na koncerty idoli ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, zazdroszcze! :)

    http://modishness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia :*
    obserwujemy?:):*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto spełniać swoje marzenia :) Ja jakoś 1D nie lubię tak bardzo, ale nic do nich nie mam :) Relacja bardzo dobrze napisana :)
    swiat-wedlug-pauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super przezycie! Nigdy nie byłam na koncercie ale moim pierwszym będzie koncert Beyonce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna relacja! Zadroszczę Ci bardzo, mam nadzieję, że też ich kiedyś spotkam :)
    kolorowyswiatzuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, najważniejsze, że będziesz dłuuugo wspominała ten koncert :)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę! :)
    Poklikasz u mnie? Będę wdzięczna!
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać , że świetnie się bawiłaś :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie, że mogłaś zobaczyć na żywo swoich idoli :) Ja także marzę o byciu na koncercie pewnego zespołu.
    http://zadumam.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że niezłą zabawa :D
    Nigdy nie byłam na koncercie, więc nie wiem jak to jest ;p
    Łoł, w Oslo O.O :D
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam raz na jednym koncercie w swoim życiu i od tamtego momentu zrezygnowałam z tego. Było strasznie! One Direction - raczej nie słucham ich muzyki, chociaż niektóre mają całkiem całkiem :) widać, że swietnie się bawiłaś! :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za komentarz.
    Uwielbiam ich, zazdroszczę!

    http://my-life-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać że bardzo postarałaś się napisać tego posta :) pięknie to napisałaś i wszystko opisałaś <33 Ciesze się że spełniłaś swoje marzenie i mam nadzieje że jeszcze dużo razy zobaczysz swych chłopców <33
    ilu<33
    - ania

    OdpowiedzUsuń
  21. nie jestem fanem tego zespołu, ale gratuluję doświadczenia na własnej skórze głosów idoli na żywo :)

    jeśli masz ochotę na obs/obs, zacznij, odwdzięczę się tym samym :)
    zapraszam :)
    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszcze spotkania idoli , mimo że to nie mój gust to fajnie że przeżylaś takie pozytywne doswiadczenie ;)
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę, że ich spotkałaś <3 :( Chociaż teraz po odejściu Zayn'a coraz mniej chcę się wybrać na jakikolwiek ich koncert ;/
    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. JEJKU jestem Directioner już o 2 lat, więc nie mogę sobie wyobrazić jak wspaniale tam się czułaś! Naprawdę zazdroszczę ;) <3
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. wow:) fajnie ja na koncercie nie byłam nigdy nie licze festynów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście nie przepadam za 1D, ale na pewno musiało być suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię tego zespołu, ale o gustach (zwłaszcza muzycznych) się nie dyskutuje. Fajnie, że udało Ci się iść na koncert zespołu, który tak lubisz :))

    >> beauty bevst << KONKURS klik klik

    OdpowiedzUsuń
  28. o jeju, ale ci zazdroszczę, też bym tak chciała

    w wolnej chwili zapraszam do siebie, będzie mi miło jeżeli cos po sobie zostawisz :) http://lifebypaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Koncerty są zajefajne życzę ci abyś była na większej ilości koncertach :D
    zapraszam do mnie
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Awesome post. Thanks for sharing this awesome concert photos
    xoxo
    Liza
    www.lizacorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. It was a great concert. They were amazing.

    Peter England trousers

    OdpowiedzUsuń
  32. super, świetna relacja :)
    uwielbiam koncerty, chodź
    już dawno na żadnym nie byłam :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę koncertu :) Teraz moim ulubieńcem stał się Louis-sama się sobie dziwię, kiedyś lubiłam go najmniej o.0

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie, że udało ci się być na koncercie. Sama bym pojechała na jakiś, ale nie od One Direction - jakoś ich nie lubię. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. jeju jak zazdroszcze koncertu! wiele bym oddala zeby moc zobaczyc chlopakow.
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale super, nigdy nie byłam ma żadnym koncercie :// Super masz, ze mieszkasz w Norwegii, zazdroszczę...
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  37. zazdroszczę, musiało być na prawdę świetnie :D
    pozdrawiam!

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję takiego koncertu! :D
    Musiało być naprawdę mega :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! Po przeczytaniu tego posta stwierdziłam, że bardzo chciałabym znaleźć się na tym koncercie. Być tam, tak blisko wszystkich, całej naszej rodziny. (:
    To muszą być naprawdę wielkie emocje, kiedy wiesz, iż zaraz wyjdą i zobaczysz ich na żywo. c; Mam nadzieję, że Polskę też odwiedzą.

    Pozdrawiam ♥
    przepraszam-ze-kocham.blogspot.com

    ↑Zapraszam, siostro. Heh. ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie jestem fanką One Direction, ale wiem jakie to uczucie móc spotkać swoich idoli na żywo. Ja po pierwszym koncercie mojego ulubionego zespołu czułam się podobnie :)

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Przystojniaczki..;] Poszłabym żeby tylko na nich popatrzeć:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Ah, zazdroszczę, że mogłaś tam być <3

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie słucham takiej muzyki, ale to cudowne uczucie byc na koncercie swojego idiola:)
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak Ci zazdroszczę! Chłopcy to moi idole ♥ Właśnie teraz słucham Fool's Gold ♥

    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/07/czas-na-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Po przeczytaniu tego posta od razu widać, że jesteś ich mega fanką ;D
    to na pewno musiało być super przeżycie :)
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale zazdroszczę Ci koncertu! <3
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  47. musiało być cudownie ;)

    http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. byłyśmy na tym samym koncercie !! też ostatnio pisałam z niego relacje <3 rozumiem co czujesz przechodzę przez to samo, świetna relacja
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  49. kocham 1D, i kocham Norwegię, zazdroszczę
    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :) ///+mogę prosić o kliknięcie w banner dresslink w pasku bocznym? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lekko ci zazdroszczę, chociaż nie jestem fanką tego zespołu :D
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. wow ! pewnie niezle wrazenia, co prawda nie lubie tego zespolu ,ale koncert to zawsze fajne przezycie;)) bo sluchanie czegos przez mp3, a sluchanie czegos na zywo , z prawdziwymi instrumentami , to wielkaa roznica ;> mieszkasz w norwegii? sliczny kraj , czesto tam bywam .. zazdroszcze ;)) fajny ten twoj blog , pewnie nie raz lukne
    pozdrawiam i zalaczam sie tu -> laylaylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow, ale super :) Pewnie każdy marzy, żeby być na koncercie swojego ulubionego zespołu :) Harry najlepszy :D
    http://oczamihumanistki.blogspot.com/2015/07/life-is-brutal-1-pogoda.html

    OdpowiedzUsuń
  53. super! fajnie, że mogłaś być na koncercie swojego idola xx
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  54. Obecność na takim koncercie to nie byle co! :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Nominowałam Cię do wyzwania Liebster Blog Award. Po więcej informacji zapraszam do mnie na bloga.
    http://modishness-blog.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Super, że byłaś na ich koncercie! Świetna relacja :*

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz rację. Warto spełniać swoje marzenia! ♥
    Cieszę się, że spełniłaś i swoje :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeju jak super, też bym chciała, zazdro ;*

    obserwuję i liczę na rewanż ♥

    http://zuzuublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajnie, że Ci się udało być na koncercie. Na pewno to było mega przeżycie :) Ja czekałam na koncert Dulce Marii w Polsce, który odwołali :(

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja za nimi bardzo nie przepadam, ale fajnie, że Ty zobaczyłaś ich i że to dało Ci powód do szczęścia! :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie słucham ich, ale cieszę się, że Ty mogłaś spłenić swoje marzenie :)
    Koncert na pewno był super!
    Obserwujemy ?
    KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  62. Super że spełniasz ,marzenia taki koncert to świetna sprawa <3


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  63. choć nie przepadam aż tak za 1D, chętnie poszłabym na ich koncert, zazdroszczę! :)

    Mogłabyś pokllikać w linki w tym poście? :) ----> KLIK!

    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS!! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  64. O jaaaa, tym postem jedynie sprawiłaś, że jeszcze bardziej chciałabym pojechać na koncert 1D :( Musisz mieć cudowne wspomnienia! Pzdr x

    P.S. Zapraszam na nowy post na http://angegar-blog.blogspot.com ze stylizacją oraz moją dietą i fit przepisami :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cieszę się, Twoim szczęściem :). Ja nie jestem ich fanką, ale piosenki mają fajne :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. O jeju strasznie Ci zazdroszczę , widzieć ich na żywo :o
    Świetne zdjęcia !

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Zazdroszczę :P Uwielbiam ich :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Zazdroszczę, że byłaś na ich koncercie ♥
    Super zdjęcia :)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. No faktycznie miałaś bardzo dobre miejsce :) Nie jestem ich fanką, ale w sumie zazdroszczę, bo widać, że koncert udany, no i spełniłaś marzenie! Ja jak byłam na koncercie swoich idoli też nie mogłam się nadziwić, że to tacy sami ludzie, jak ja, jakoś tak jak widzi się ich w internecie czy gdziekolwiek, to wydają się tacy... nierealni, niby wiesz, że istnieją, ale w to nie wierzysz :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajnie , że spędzasz swoje marzenia <3 Naprawdę ci zazdroszczę!
    Zapraszam: mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award:

    http://todayistheend.blogspot.com/2015/07/3-liebster-blog-award.html

    zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. OMG! Nawet nie wiesz jak ci zazdroszcze. Tak bardzo marzy mi się być na ich koncercie ale szanse są małe !
    Pozdrawiam :)
    Ps. jeśli potrzebujesz pomocy przy wyglądzie bloga mogę pomóc ;)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Zazdroszczę!!! Też jestem Directionerką :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. To świetnie, że w końcu udało ci się pojechać. I jak blisko sceny! :) Pozdrawiam i zaobserwuję,
    http://kiri-blogg.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  75. Widzę, że dobrze się bawiłaś! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  76. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, to musiało być niesamowite przeżycie!

      MÓJ BLOG :)

      Usuń
  77. OMG nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :'( szczególnie że mogłaś zobaczyć Nialla- uwielbiam go jak gra na gitarze ♥

    Dziękuje za komentarz ♥
    Korzystając z okazji, że jestem na twoim blogu chcę Cię zachęcić do wzięcia udziału w konkursie gdzie można wygrać książkę :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  78. Za tydzień będę w Norwegii :)

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  79. OMG!!!
    nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę, że mogłaś ich zobaczyć na żywo!!
    musiało być wspaniale *-*
    obserwuję❤
    i zapraszam do mnie
    http://normalpeoplesucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale Ci zazdroscze jezu :(((((

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Tak bardzo chciałabym zobaczyć ich na żywo, zazdroszczę koncertu i tego, że mieszkasz w Norwegii, większe szanse na koncert niż w polsce:(

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  82. Łał! Zazdroszczę :)
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  83. nie jestem fanką one direction, ale fajnie, że spotkałaś swoich idoli :) .
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :)- jak coś ja już obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale Ci zazdroszczę że ich spotkałaś :O


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  85. wow, musiało byc rewelacyjnie :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. ojeje alle super ♥ koncert 1D to dopiero coś ♥♥
    choć podobno mają w zwyczaju sięspóźniać ale mimo to klimat był *.*
    oj, trochę się najeździłaś samochodem by ich zobaczyć:P ale ważne, że miałaś db miejsce ♥
    buźka :*
    +mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  87. Zazdroszczę!! <3 1D Najlepsiiii

    Zapraszam do mnie: http://naciiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. nawet nie wiesz jak bardzo ci zazdroszczę! tak strasznie chciałabym zobaczyć chłopców ew :c
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  89. zazdroszcze ci tak bardzo:(
    genialny blog, cudowne zdjęcia i milo się czyta to co piszesz, co powiesz na wspólną obsrwacje? jeżeli tak to wpadnji do mnie zaobserwuj i daj znac w komentarzu a odwdziecze sie od razu na 100%
    podrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Byłam ostatnio w Norwegii :)

    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję. Dodatkowo klikam w linki i bannery, jeżeli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Na pewno było świetnie :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Nice photos :)
    pls follow me back :*
    http://majaanchevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Jezu zazdroszczę ci dziewczyno że mogłaś być na ich koncercie <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Nie słucham 1d ale wydaje mi się że koncert był całkiem fajny :)

    http://blog-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. I love their band. Great troupe they have .

    Allen Solly

    OdpowiedzUsuń
  96. Meeeega Ci zazdroszczę! *o* A w dodatku miałaś miejsce tak blisko sceny...

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  97. ja nie jestem jakas fanka one direction, ale niektore piosenki maja fajne

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/
    mój blog
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja nie jestem fanką 1D ale fajnie zobaczyć takie popularne osoby :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    ;
    ;
    ;
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  100. świetny post :) też bym chciała tak na żywo obaczyć moich idoli :)
    zapraszam ----> http://life-is-julia.blogspot.com/
    dopiero zaczynam ale jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  101. nie jestem fanką 1D, ale to świetne, że mogłaś być tak blisko swoich idoli :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Ale zadroszczę,że mogłaś być na ich koncercie ! mnie niestety nie stać teraz zbytnio na ich koncert :<

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Wyobrażam sobie ile dziewczyn w tej chwili ci zazdrości ;) Ja ogólnie ich nie słucham ale jeśli chodzi o osobowość to wydają się spoko :)

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Ale ci zazdroszczę. Mam nadzieje, że w końcu i mi się uda pojechać na koncert chłopaków. Pozdrawiam :')

    http://vviktoriakozlovvska.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń