15 października 2015

Autumn Holidays: Poland, Germany & Denmark!

Heiii kochani!! Wracam juz do was po moich jesiennych feriach, ktore jak wiecie spedzilam na wycieczce! Wrocilam w niedziele nad ranem i bylam mega wykonczona, nie mialam na nic sily ale bylam mega szczesliwa bo ferie minely mi niesamowicie! Moze zaczne juz wam opowiadac co nie co!

Oczywiscie jak wiecie wyjezdzalisy w sobote o 3.00 nad ranem, ja jak zwykle nie szlam spac, zasnelam tylko na pol godziny bo bylam mega podekscytowana wycieczka i balam sie tez ze zaspie jak to zawsze bywa ze mna. Nie wiem czy to byl dobry pomysl poniewaz w autokarze w ogole nie spalam, nawet jakbym chciala to sie niedalo bo super koledzy urzadzali impreze w autokarze a ja musialam siedziec blisko nich. Jechalismy okolo 3 godziny do Kristiansand gdzie wyplywalismy promem o 7.00 ktorym plynelismy do Dani. Bylam mega glodna jak to zawsze ja ale na szczescie mielismy duzyy lunch na promie, czego chciec wiecej, plynelismy 3-4 godz? Oczywiscie jak to ja, nie umialam usiedziec w restauracji tylu godzin wiec chodzilam z przyjaciolka wszedzie gdzie sie dalo, miedzy innymi do sklepow, wychodzilismy na zewnatrz promu a nawet ogladalismy bajki z dziecmi w pokoju dla dzieci. Tak nadal jestem dzieckiem haha <3 Po przyplywie do Dani, jechalismy dalej do Niemiec, mielismy kilka postojow, miedzy innymi na toalete, macdonalda czy na male zakupy w supermarkecie. W autobusie robilismy chyba wszystko co sie dalo, robilimy zdjecia, nagrywalismy filmy, skakalismy po fotelach, tanczylismy, spiewalismy i ogladalismy filmy, nasz przewodnik wlaczyl nam pierwszy film ktory ogladalam juz kilka razy wczesciej a byl to `Chlopiec w pasiastej pizamie` Wlaczyl nam ten film poniewaz mielismy wlasnie jechac odwiedzic te miejsce gdzie wlasnie ten chlopiec byl.....
Kiedy w koncu dojechalismy do Niemiec do Hamburgu, znalezlismy nasz hotel w ktorym mielismy przenocowac jedna noc, przed tym oczywiscie o 21.00 zjedlismy kolacje. Niestety nie moglismy przydzieliac z kim chcemy byc w pokoju bo o tym decydowali nauczyciele przynajmniej z mojego autokaru. Zawsze byly jakies zmiany, ale pierwszego dnia bylam w pokoju z kolezanka ktora nawet lubie wiec nie bylo tak zle.
Dzien 2.
Drugiego dnia musielismy wstac o 6.00 i juz poczulam sie jak w dzien szkolny.. no ale coz, Sniadanie zjedlismy o 7.00 i wyjezdzalismy juz o godzinie 8.00 po kilku godzinach bylismy juz w Polsce i zjedlismy obiad o 14.30 nastepnie dalej ruszylismy w droge, oczywiscie mielismy postoje itd wiec dalo sie przezyc, Do Katowich dojechalismy dosyc pozno okolo 20.00 jak dobrze pamietam i o 21.00 mielismy kolacje, oczywiscie do tego czasu bym chyba umarla bez jedzenia wiec kupilam sobie wczesciej. Znalezlismy nasze pokoje, i minus tego wszystkiego byl taki ze cisza nocna musiala byc juz o godzinie 22.00....
Dzien 3.
Oczywiscie po sniadaniu wyjechalismy do Auschwitz II, bylo to okropne miejsce, najgorsze miejsce w jakim bylam, nastepnie pojechalismy zjesc lunch po czym pojechalismy do Auschwitz I.
O 16.00 Bylismy juz w Centrum Dialogu i sluchalimy opowiadan starszego pana ktory opowiadal co przezyl w tym miejscu. Trwalo to okolo godzine. Nastepnie zjedlismy kolacje i pojechalismy do hotelu. Nie musze chyba mowic ze chodzilismy masakrycznie duzo ze az nie moglam  wstac z lozka po przyjezdzie do hotelu ale i tak nie narzekalam bo chcialam zobaczyc to miejsce..
Dzien 4.
Po sniadaniu wyjechalismy do Krakowa a doklanie do Wieliczki, nastepnie mielismy czas dla siebie na Krakow, oczywiscie z kolezankami poszlysmy do galerii, starbucksa, macdonalda, na schopping itd itp. Nastepnie pojechalismy zjesc kolacje do hotelu w ktorym nocowaly osoby z drugiego autokaru i tam ogladalismy polskie tance i tanczylismy razem z nimi! Bylo naprawde mega fajnie! Nastepnie zjedlismy pyszna polska kolacje po czym deser. Nastepnie juz niestety pojechalismy do hotelu i mielismy duzoo czasu do 22.00 czyli do ciszy nocnej., Wiec poszlismy do sklepow kupic jakies snacks do pokojow.
Dzien 5.
Piatego dnia wyjezdzalismy juz z Polski.... Ale za to jechalismy do Berlina! A pierwszym miejscem do ktorego jechalismy bylo Tropical Islands! przed tym zatrzymalismy sie by cos zjesc w macdonald. Po czym jechalismy dalej i kiedy w koncu dojechalismy do Tropical Islands, poszlismy sie szybko przebrac i dobrze sie bawic! Bylo naprawde fajnie! Jest to super miejsce, gdzie jest mega goraco, az poczulam sie jak na wakacjach, niestety nie wzielam z szatni telefonu wiec nie porobilam tam zadnych zdjec.... ale wazne ze mam wspomnienia. <3
Dzien 6
Ten dzien byl chyba jednym z moich ulubionych, a to dlatego ze jechalismy do Berlina,niestety pogoda nam nie sprzyjala bo caly czas padal deszcz.  Mielismy kilka godzin dla siebie, na shopping, jedzenie i oczywiscie nie moglo sie obejsc bez Starbucksa, jak to ja. Nastepnie pojechalismy zjesc do `restauracji z makaronami` na obiad. Po zjedzeniu, pojechalismy do niemieckiego wiezienia, i za duzo nie chce mowic bo bylo to straszne miejsce.... Bylismy tam poltora godziny, po czym wrocilismy do hotelu, a to ze z kolezankami bylysmy mega glodne to znalazlysmy w poblizu naszego hotelu, starbucksa i subwaya gdzie oczywiscie szybko poszlysmy .
Dzien 7
W tym dniu bardzo duzo jezdzilismy, miedzy innymi bylismy w kolejnym obozie po czym pojechalismy zjesc lunch i odwiedzilismy oboz koncentracyjny dla kobiet... chyba nie musze mowic ze bylo to okropne miejsce, mielismy minute ciszy dla tego miejsca znowu oraz wrzucilismy roze do rzeki na czesc tych ludzi.... Nastepnie wrocilismy do hotelu, zjedlismy kolacje w Burger King i poszlismy spac bo bylismy mega zmeczeni.
Dzien 8
W tym dniu byl juz niestety nasz wyjazd do Norwegii,.,,, Dojechalismy do Dani, gdzie dostalismy godzine na pochodzenie, pojscie do centrum itd. Nastepnie o 20.45 mielismy wyplyw promu, i oczywiscie ogromny wybor jedzenia :)
24.00 bylismy juz w Norwegii, w Kristiansand, poczym pojechalismy do domu i na miejscu bylismy juz o 3;00, dokladniej pod moja szkola gdzie odebrali nas rodzice.
Jedno co moge powiedziec to wycieczka byla niesamowita chociaz mega meczaca poniewac bylismy w podrozy caly czas ale nie narzekalam bo mialam szanse zobaczyc takie miejsca ktore nie ktorzy nie maja szansy zobaczyc. Mam mnostwo wspomnien, zdjec, filmow i wiem ze na dlugo zapamietam ta wycieczke. Niestety trzeba juz wrocic do codziennego SZKOLNEGO zycia, tak wlasnie. Ale jakos dam sobie rade. Jedynym minusem wycieczki jest to ze praktycznie w ogole sobie nie odpoczelam jak planowalam ale co sie dziwic. Juz w sobote moje urodziny.. ah jak to szybko leci.
Napiszcie kochani jak spodobala wam sie ta relacja z wycieczki, nie napisalam wszystkiego co sie dzialo bo dzialo sie zdecydowanie za duzo by tu o wszystkim napisac ale mam nadzieje ze napisalam te najwazniejsze chwile! Przesylam buziaki i do zobaczecia w nastepnym poscie!! <3 xxx





































 A tu kilka piosenek ktore wlasnie kojarza mi sie z ta wycieczka!
klik & klik & klik & klik & klik & klik & klik & klik & klik A szczegolnie ta klik

30 komentarzy:

  1. Jeju super post <3 Też chce taką wycieczke..Natalia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post z super zdjeciami <33 Zgadzam sie z toba, ta wycieczka byla naprawde super. Mamy co wspominac!<33 Chce jeszcze raz! <33
    ilu
    -ania<33

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post! Też nie dawno byłam w Berlinie <3
    http://belikeaprincesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ;)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie :) Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :))
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, ciekawa wycieczka ;)
    ja swoje wakacje wspominam równie kreatywnie ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawde fantastyczny blog! Kolejny ciekawy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomysłów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty naprawde miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/10/moda-to-deklaracja-twojej-wasnej.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! ♥♥♥ Jak tańczyliście w autobusie to musiało być serio ciekawie i fajnie :D :D hahah :D :*.
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  12. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  13. superowe zdjęcia :) zazdroszczę wyjazdu, widać że fajnie się bawiłaś :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę wycieczki ♥
    Extra zdjęcia :D
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia ;p
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Będzie mi miło jak zostawisz coś po sobie ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. hello dear , I love your blog !!! your posts are really interesting !!! would you like to follow each other ? follow me and I will follow you immediately !!! if you like , just let me know in my blog !!! see you soon!!
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do nas na haul,miło bedzie jak zaobserwujesz(jeżeli ci się nasz blog spodoba) owdzięczymy się tym samym :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiamy kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post i śliczne zdjęcia ;)

    Zapraszam na rozdanie!
    ROZDANIE-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać wycieczka bardzo udana, ja w maju wyjeżdżam do Niemiec i jestem mega tym podekscytowana :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia ♥
    Zazdroszczę wycieczki ;)

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. musiało być bardzo fajnie
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna wycieczka i zdjęcia ! :*

    Poklikasz u mnie? ;) To dla mnie bardzo ważne :* Odwdzięczę sie :3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :)

    http://milenaqxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! :) A zdjęciaa przepięknee ! :)
    Zapraszamy do Nas,dopiero zaczynamy :) http://happysadma123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie, że zrobiłaś taki post, gdzie opisałaś każdy dzień wycieczki. :) Ładne zdjęcia.
    Ja tam wolałabym pojechać na wycieczkę do Norwegii, haha.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne zdjęcia! ♥♥♥
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wow ! świetnie napisany blog, bardzo estetyczny do tego super zdjęcia ! oby tak dalej :)
    strasznie mi się tu spodobało , na pewno będę wpadać częściej :)

    zapraszam do mnie :) mój blog-klik
    obserwujemy? pisz na blogu !

    OdpowiedzUsuń