03 maja 2015

HELLO AGAIN!

Heii wszystkim! Wracam do was już z moim drugim postem na blogu i dziś chciałam żebyście mnie trochę poznali i przygotowałam dla was 20 faktów o mnie, Wrzucam też dla was ootd który jest bardzo prosty, biało czarny bo w tych kolorach czuje się najlepiej:) Mam nadzieje że zdjęcia wam się spodobają i widzimy się w następnym poście!



1. Mam na imię Weronika, co już zresztą wiecie :)
2. Directioner, czyli fanką One Direction jestem już ponad 4 lata
3.Moją pasją jest taniec, podróżowanie i ćwiczenia
4.Mam brata Mateusza, który w styczniu skończył 18 lat
5.Najbardziej na świecie boje się owadów (wszystkich)
6. Bardzo szybko przywiązuje się do ludzi i rzeczy;)
7. W przyszłości chcę mieszkać w UK lub USA
8. Jestem bardzo wrażliwą osobą 
9. Kocham psy i nie wyobrażam sobie życia bez nich
10. Mam owczarka niemieckiego :)
11. Moim ulubionym daniem są naleśniki, mogę je jeść na wszystkie możliwe sposoby
12. Moim ulubionym filmem jest LOL, Grease i 8 mila. Oglądałam te filmy mnóstwo razy
13. Moim uzależnieniem jest telefon i praktycznie nigdzie się bez niego nie ruszam
14. Kocham oglądać amerykańskie seriale, a moim ulubionym jest Pretty Little Liars
15. Moją idolką i inspiracją jest Rihanna
16.Nienawidzę zmywać naczyń
17. Prowadzę dosyć zdrowy styl życia, jem zdrowo i ćwiczę:) chociaż czasami zjem pizze itd :)
18. Uwielbiam chodzić w dresach
19. Moim ulubionym miastem jest Paryż i Londyn, w Paryżu byłam 2 razy. w Londynie niestety ani razu.
20. Jestem wstydliwą osobą w stosunku do nowych osób ale jeśli sie mnie dobrze pozna to jest całkiem odwrotnie















Sweterek - Berskha
Spodnie - Cubus
Kurtka - ?
Buty - Nike Roshe Run
Okulary - H&M
Torebka - H&M

6 komentarzy:

  1. ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobal mi sie ten wpis zwlaszcza ootd <3
    Mam nadzieje ze bedziesz takich wiecej robic :)
    You goooo gurl !
    - Aniaa <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny post :*
    OOTD piękny <33333
    Czekam na kolejny :D/ największa fanka twoja Natalka <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i ciekawy post :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście jest takie urządzenie jak zmywarka do naczyń... ew... gosposia, względnie ...służąca...(pkt 16)

    OdpowiedzUsuń