26 kwietnia 2015

HEYY GUYS :)

Heiii, Mam na imię Weronika i mieszkam w Norwegii, mam 14 lat i postanowiłam założyć bloga, dopiero zaczynam wiec zrozumcie moje błędy których na samym początku może trochę być.
Pomyślałam ze blog może być o mnie, moim życiu ale napewno chętnie wstawiałabym tu jakieś outfity zwłaszcza ze na dworze robi się coraz cieplej. Długo zbierałam sie żeby założyć tego bloga ale z każdym dniem odkładałam to na następny i następny a tu proszę:) Chciałabym złapać z wami jakiś dobry kontakt wiec jeśli macie do mnie jakieś pytania o mnie, o Norwegii czy o cokolwiek innego to zadawajcie pytania pod tym postem żebym wiedziała ze jednak ktoś tutaj jest i ktoryms poscie odpowiedziałabym na nie hihi:)

Nie wiem jak to narazie będzie ale postaram się często tu coś dodawać zobaczymy jaki będzie od was odzew i mam nadzieje ze przybędzie was tu trochę co naprawdę mnie ucieszy. Nie wiem co bym mogła wam tu jeszcze napisać więc zapraszam na mojego bloga i mam nadzieje że ze mną zostaniecie. BUZIAKI:*  Wstawiam wam tutaj parę moich zdjęć z ostatniego miesiąca :)






6 komentarzy:

  1. No ja chce wiedzieć wszystko o tb .Piękna dziewczyna ,fajny kraj chce juz tam jechać ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły początek!
    Pewnie zajrzę tu jeszcze :)
    Mam nadzieję, że ten obiecujący start okaże się naprawdę niezłym blogiem ;))
    A od pytanie do Ciebie: jak okresliłabyś swój styl ubierania?
    I jak Norwedzy reagują na obcokrajowców? Jak się zaadoptowałaś w obcym kraju?
    Pozdrawiam i do zobaczenia w następnych notkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post <3
    Piekne zdjęcia *_*
    Czekam na wszelkie stylizacje.
    Będę tu często zaglądała.
    Czekam na kolejny post <3333
    Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poczatek <3
    Mam nadzieje ze będziesz wzucac duzo ootd i jakie według ciebie sa najlepsze kosmetyki :)
    Pozdrawiam cię sistah ;)
    -Aniaa <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że zdecydowałaś się założyć bloga.
    Powodzenia w blogowaniu.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń